Annyeonghaseyo!

Okay, fine. Bulan ni aku tergila-gilakan tengok cerita Korea balik. Macam biasa la cycle aku. Aku bosan cerita mat salleh aku akan jump to cerita Jepun, then Korea, next English->Jepun->Korea balik..atau susunannya tak menentu dalam cycle tu.

Last aku kemaruk tengok cerita Korea masa 2006. Masa zaman menganggur. Perghh! Syok gila layan cerita Korea masa tu. Masa kenal Mira, layan Jepun balik. Sekarang, Kak Zura pulak influence aku tengok balik cerita Korea. Kak Dzarina, Faculty of Engineering pun sama. Pelik kak Zura, balik/tinggal Jepun dia kemaruk tengok cerita Korea. Agaknya dia bosan. Tukar selera sikit. Atau apaa saja la.

Seriously, aku tak boleh keep track dengan pelakon-pelakon baru ni. Tak macam dulu, boleh hafal lagi. Masa dah start kerja aku layan jugak, tapi aku tak peduli pun siapa namanya. Tapi nampaknya sekarang ni, dah datang balik. So aku pun sebok men "google" pelakon-pelakon ni.

Habislah, weekend aku. Confirm tido pukul 4-5 pagi. Tapi aku sure aku tak boleh lawan kak Zura dgn Abg Ery. Boleh marathon "pagi bertemu pagi" (kata Abg Ery).

Ehe

Comments

Popular Posts