Obsessi Twilight

Twilight Poster

[caption id="attachment_81" align="alignnone" width="334" caption="Novel Twilight"]Novel Twilight[/caption]

Semenjak sebulan yang lepas aku mengalami penyakit ini, Obsessive Cullens Disorder. Obsessi terhadap filem Twilight yang aku tonton pada penghujung bulan November lalu. Dari filem, beralih ke novel. Novel pertama sudah berjaya aku baca, kini ke novel kedua, New Moon dan pada masa yang sama Midnight Sun (versi yang leak). Namun untuk membeli di kedai buku masih belum ada kesempatan, jadi aku hanya memuat turun daripada internet. Lebih mudah.

[caption id="attachment_82" align="alignnone" width="390" caption="Robert Pattinson membawa watak Edward Cullen"]Robert Pattinson membawa watak Edward Cullen[/caption]

Rasa-rasanya kali terakhir aku mengalami obsessi begina ialah sewaktu he Ring & Legolas. Kini ia bermula kembali. Mira tak berhenti mengelengkan kepala tiap kali melihatkan keobsessan aku ini. Ha ha ha.

[caption id="attachment_83" align="alignnone" width="390" caption="The Cullens"]The Cullens[/caption]

Kalau tak kerana waktu kerja, mungkin aku akan menonton filem ini di pawagam berulang-ulang kali. Dua kali tak mencukupi. Sekali dengan Mira dan kemudian bersama Yan selepas selesai majlis pertunangan kakak Dianna.

Ok lah, i better stop here. Nanti melalut meleret-leret pulak. Kalau dah mula bercerita pasal ini, aku pasti tak boleh berhenti. Aku nak menyambung bacaan novelku dan melayari internet ..nak cari koleksi gambar..Huuu..cutenye Edward Cullen.

Comments

miradewi1003 said…
nie mmg kaki kpd edward cullen...tp xpe watak edward tu aku pn cair. tp realitinye xde la laki sebegitu..kalo ikutkan actor watak edward cullen tu Rob Pattinson yg xske syampoo rambut mmbuatkan aku kurg obses pd beliau kukukuuuu...xpe ninie.teruskn obses pd cullen itu huuuu
ninieusoff said…
Aku obses kt Edward Cullen je..bukan kt Rob Pattinson..hehehe..

Popular Posts