Happy Birthday..To ME!!!

[caption id="attachment_109" align="alignnone" width="500" caption="Birthday Cake "]Birthday Cake[/caption]

Semalam birthday Adia, birthday ku pula sudah hampir 2 bulan lepas. Tetapi sengaja nak bercerita di sini walaupun sudah terlewat.Hari ulangtahun kelahiran aku adalah merangkap hari pertama aku kembali ke pejabat setelah 3 minggu aku bercuti sakit selepas pembedah hemarhoid. Terharu dengan keprihatinan rakan-rakan di pejabat tentang kesihatan aku. Kek di atas adalah daripada Kak Liz, yang merupakan boss aku dan juga rakan-rakan yang akrab dengan ku di pejabat. Terima kasih atas kek yang disumbangkan.

[caption id="attachment_114" align="alignnone" width="500" caption="Me..sampai termuncung-muncung tiup lilin"]Me..sampai termuncung-muncung tiup lilin[/caption]

Sambutan kecil-kecilan sahaja. Sesama mereka yang rapat dengan ku. Kak Liz, Muna, Sity, Amy  dan Ainiza..tak lupa juga aku! Hehehe.

[caption id="attachment_111" align="alignnone" width="500" caption="Distributing the cake"]Distributing the cake[/caption]

Patutlah Sity tiba-tiba je ajak pergi pantry. Kak Liz pulak tiba-tiba nak pergi washroom padahal dia bukan suka pergi yang selain daripada rumah dia sendir. Lerr..nak buat suprise rupenye. Hehe..Thanx guys!! Walaupun kecil-kecilan tetap bermakna sebab orang ingat birthday kita kan!!

Thanks to my parents..yang membesarkan aku dari kecil hingga kini. Mak, yang membesarkan aku dari 2 tapak jarinya sehingga kini dah sama saiz tapak kaki. Abah yang menatang kami adik beradik bagaikan minyak yang penuh (sob2!! rasa nak nangis..apelah aku ni kebelakangan ni asyik nak menangis je). Abang-abang dan kakak ku..terima kasih kerana menerima diri adikmu ini dengan seadanya..walaupun Nini ni sedikit spastik..huhuhu..Nini sayangkan kamu semua. Thanks to all my friends thanks a lot.. thanks for being my friend..!

Comments

hairieusoff said…
Selamat Hari Lahir dr Jepun....belated...masa birthday dah wish dah kan..
nenek said…
selamat panjang umur dan murah rezeki (dapat
kerja baru ke) semuga dapat yang dihajati
sebelum ni da ucap dah..
ninieusoff said…
Dapat keje baru tu kalo keje gov bagus jugak..
dee said…
happy belated besday...smpai da msuk thn baru..msih wish lagi...rse nye da wish msa besday ari tuh...huuuu
kakak syg kamu juga.. ;p
ninieusoff said…
yeayyyyy...

Popular Posts